ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





برای همیشه دوستت دارم

 

برای همیشه دوستت دارم

 

 

برای تو زندگی میکنم ، به عشق تو نفس میکشم ، بدون تو میمیرم!

برای تو مینویسم ، از عشقت و آن قلب مهربانت ....

مینویسم که دوستت دارم برای همیشه و تا ابد!

تویی زیباترین زیبایی ها ، تویی مظهر خوبی ها ، این تویی همان لایق بهترینها

تویی تنها بهانه نفس کشیدنم ، این تویی تنها ترانه زندگی ام....

 تویی یک عشق جاودانه ، خیلی دوستت دارم صادقانه ....

بیا با هم زندگی را با عشق و محبت بسازیم و به عشق هم زنده بمانیم!

ای قشنگترین لحظه ، ای زیباترین کلام  خیلی دوستت دارم...

تویی پاکترین عشق روی زمین ، می پرستم تو را بعد از خدای آسمانها و زمین!

تا آخر دنیا به انتظارت مینشینم ، آخر این دنیا همان لحظه ایست که از عشق تو میمیرم!

به عشق تو زندگی میکنم ، برای تو نفس میکشم ،بدون تو میمیرم!

بیا در کنارم عزیزم ، عطر وجودت به من آرامش میدهد ، حضورت در کنارم  مرا به اوج

عشق می رساند ....

بیا در کنارم ، دستانت را به من بده ، بگذار با گرمی دستانت احساس خوشبختی کنم!

احساس کنم که برای منی !

تویی لایق بهترینها ، تویی که لایق قلب منی و حافظ احساس من....

با حضورت در قلبم زندگی ام رنگ تازه ای به خود گرفت و فصل بهار زندگی ام با حضورت

 فرا رسید ....

با حضورت کویر تشنه دلم بارانی شد ، بارانی از جنس عشق و محبت تو!

مثل همیشه با تو هستم ، بیشتر از همیشه عاشق تو هستم...

مثل همیشه برای منی ، بیشتر از همیشه قدرت را میدانم....

ای عشق همیشگی ام ، بدجور در قلب من غوغا کرده ای !

مثل همیشه ، بیشتر از گذشته ، برای همیشه ، میگویم که دوستت دارم همیشه

 



نظرات شما عزیزان:

ناهيد
ساعت10:30---8 اسفند 1390
در تمام رنج هايي كه ميبريم صبر اوج احترام به قوانين خداوند است...تو بهتريني عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:1 | |